REGULAMIN SKLEPU
Chicestilo
1.Słowniczek
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93).
Konto – indywidualna witryna zawierająca dane Klienta zarejestrowanego w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy, działający pod adresem www.rynek-ksiazki.pl, prowadzony przez Sprzedawcę.
Plik – plik elektroniczny lub cyfrowy przeznaczony do odtworzenia za pomocą urządzenia elektronicznego.
Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu internetowego www.rynek-ksiazki.pl
Sprzedawca – *Marta Chojnacka wykonująca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Brzegu, ul. Fabrycznej 9, 49-300 Brzeg, numer NIP: 661-215-08-34, Regon: 020252387
Strona Produktu – pojedyncza strona Sklepu, zawierająca informację o poszczególnym produkcie.
Towar/Produkt – rzecz lub plik cyfrowy sprzedawany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny.
Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Treść cyfrowa niezapisana na nośniku materialnym – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, udostępniane inaczej niż poprzez dostarczenie ich w formie utrwalonej na nośniku materialnym (płyta CD, płyta DVD, pendrivie itp.) przesyłane drogą elektroniczną, przewodowo lub bezprzewodowo i odbierane za pomocą urządzeń umożliwiających ich przetworzenie, przechowanie i odtworzenie.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady działania i warunki korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
- Sklep prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o poszczególnych Towarach Chicestilo zamieszcza na Stronie Produktu.
- Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
- poczty elektronicznej: biuro@chicestilo.pl lub szwalnia.nowak@gmail.com
- poczty tradycyjnej: 49-300 Brzeg, ul. Fabryczna 9
- 695-550-197
III. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do Internetu, zainstalowaną przeglądarką internetową, oraz posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej (e-mail).
- Składanie zamówień
- Klienci mogą składać zamówienia przez stronę internetową chicestilo.plprzez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Aby złożyć zamówienie w Sklepie, Klient musi dokonać rejestracji w Sklepie i zalogować się na utworzone Konto.
- Złożone zamówienia są przyjmowane do realizacji w Dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00.
- Informacje o Towarach prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert.
- Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Towarów ze Sprzedawcą. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej i stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- W celu złożenia zamówienia Klient musi:
- dokonać wyboru zamawianych Towarów poprzez dodanie ich do koszyka,
- zalogować się na Konto,
- zweryfikować poprawność podanych danych, wybrać sposób dostawy i dokonania płatności,
- zaakceptować wypełniony formularz poprzez złożenie zamówienia.
- Do chwili zaakceptowania wypełnionego formularza zamówienia, Klient może dokonywać zmian w zamówieniu przez modyfikowanie zawartości swojego koszyka.
- W sprawach dotyczących zamówienia Sprzedawca będzie kontaktował się z Klientem telefonicznie na numer podany przy składaniu zamówienia lub mailowo na adres podany przy składaniu zamówienia.
- W przypadku chwilowego braku Towaru bądź wyczerpania zapasu danego Produktu Klient informowany jest przez Sklep drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia.
- Do każdej wysyłki dołączony jest dowód zakupu: paragon fiskalny lub faktura VAT według danych adresowych (wraz z NIP) podanych przez Klienta w chwili rejestrowania się na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedaż Treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym następuje na zasadach określonych w dziale VII Regulaminu.
- Cena
- Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na Stronach Produktów:
- podawane są w złotych polskich,
- zawierają podatek VAT,
- nie zawierają kosztów dostawy.
- Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Towarów oraz na zasadach określonych w odrębnych regulaminach przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu chyba, że regulamin promocji stanowi inaczej.
Sposoby płatności i dostawy
1,Realizacja zamówień i dostawa Towarów odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polski w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
2.Zamówione Towary na terytorium Polski doręczane są za pośrednictwem:
- drogą elektroniczną za pomocą poczty mailowej
- firmy kurierskiej – przy złożeniu zamówienia wraz z wydrukiem.
3.Klient może również odebrać zamówiony Towar osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów w siedzibie Sklepu w Dni robocze po wcześniejszym umówieniu
4.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar:
a)Przelew bankowy na rachunek:
- W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedającego, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
– imię i nazwisko albo firmę Klienta,
– numer Zamówienia
Dane do przelewu:
Nr rachunku bankowego Sprzedającego:
10 1560 0013 2009 2325 7000 0001
Getin Bank
Marta Chojnacka
ul. Fabryczna 9
49-300 Brzeg
b)Przelewem elektronicznym za pośrednictwem Serwisu płatności internetowych PayU – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep od operatora płatności potwierdzenia dokonania poprawnej płatności.
- Płatność systemem paypal
- Przesyłki z zamówionymi Towarami realizowane są na terytorium Polski w ciągu 4 dni, począwszy od dnia następnego po dniu przyjęcia zamówienia do realizacji, na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w ciągu 4 dni, z przyczyn niezależnych od Sklepu, Klient zostaje niezwłocznie poinformowany w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
- Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania istnieje możliwość sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
VII. Sprzedaż Treści Cyfrowych niezapisanych na nośnikach materialnych
1.Sklep oferuje sprzedaż Treści Cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym oraz bazy danych w postaci Plików.
2.Klient może nabyć Plik poprzez złożenie zamówienia i dokonanie zapłaty w sposób określony w ust 5 niniejszego działu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na podany przez niego adres e-mail informację potwierdzającą treść złożonego zamówienia (tj. tytuł publikacji, jego format oraz cenę). Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia.
- Cena określona przy danym Pliku w chwili złożenia zamówienia zawiera wszelkie koszty, do których zapłaty Klient będzie zobowiązany w związku ze sprzedażą mu tego Pliku oraz jego pobraniem, z wyłączeniem kosztów należnych od Klienta na rzecz podmiotów świadczących usługi telekomunikacyjne i im podobne, umożliwiające połączenie ze Sklepem.
- Klient może zapłacić za zamówiony Plik:
- przelewem bankowym na rachunek
Dane do przelewu:
Nr rachunku bankowego Sprzedającego:
10 1560 0013 2009 2325 7000 0001
Getin Bank
Marta Chojnacka
ul. Fabryczna 9
49-300 Brzeg
realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu pełnej wpłaty na konto Sprzedawcy.
- kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym za pośrednictwem Serwisu płatności internetowych PayU – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep od operatora potwierdzenia dokonania poprawnej płatności.
- Zamówiony Plik udostępniany jest Klientowi niezwłocznie po upływie terminu na odstąpienie od umowy. Klient poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w trakcie zamówienia może wyrazić zgodę na wcześniejsze udostępnienie Pliku. Wyrażenie takiej zgody jest jednoznaczne z utratą prawa odstąpienia od umowy. Potwierdzenie zawarcia umowy, przesłane na adres e-mail Klienta, obejmuje informację o udzielonej zgodzie na dostarczenie Treści Cyfrowych (Pików) w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku wyrażenia zgody na wcześniejsze udostępnienie Pliku, udostępnienie zakupionego Pliku następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania płatności. Udostępnienie Pliku następuje poprzez wysłanie go na adres e-mail
5.Klient, który dokonuje zakupu Pliku udostępnianego w ramach Sprzedaży, może utrwalić i odtwarzać ten Plik
z wykorzystaniem Urządzenia Elektronicznego, na które zostanie przesłany niniejszy Plik – bez ograniczeń czasowych. Ponadto pliki z zabezpieczeniem “watermarking”/”znak wodny” mogą być pobrane bez dodatkowych opłat na dowolne wskazane przez Klienta Urządzenie Elektroniczne.
6.Sprzedaż Pliku umożliwia Klientowi korzystanie z Pliku wyłącznie na własny użytek Klienta. Sprzedaż Pliku nie oznacza przeniesienia praw autorskich ani udzielenia licencji do utworów, artystycznych wykonań ani innych praw własności intelektualnej zawartych w danym Pliku. Inne niż określone w niniejszym Regulaminie utrwalanie, zwielokrotnianie, a także wprowadzanie do obrotu oraz rozpowszechnianie Pliku wymaga zgody właściciela praw, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez prawo.
VIII. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Konsument może odstąpić od umowy, nie podając przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni a)od daty odebrania przesyłki przez Konsumenta lub upoważnioną przez niego osobę, b)od dnia objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy – w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez oznaczony czas (np. prenumerata), c)od dnia zawarcia umowy – w przypadku. umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym (np. e-booki, audiobooki).
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres pocztowy Sprzedawcy lub adres e-mail Sklepu: biuro@chicestilo.pl
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone przy użyciu formularza.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.
- Zwracany Towar należy odesłać na adres pocztowy Sprzedawcy z dopiskiem „Zwrot” lub zwrócić osobiście w siedzibie sprzedawcy w dni robocze w godz. 8.30-15.30. Wraz z Towarem prosimy o odesłanie otrzymanego dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT).
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta zwrot dokonanych przez niego płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymaniu rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsumentowi przysługuje zwrot poniesionych pierwotnie kosztów dostawy zakupionego Towaru, jednak w kwocie nie wyższej niż koszt oferowanego przez Sklep najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej, w sposób wykraczający poza konieczny, do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- umowy o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Reklamacje
- Sklep jest zobowiązana do dostarczenia Klientowi rzeczy pozbawionej wad fizycznych i prawnych. Nie jest wadą ubytek lub uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.
- Jeśli zakupiony Towar ma wady, Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi w ramach procedury reklamacyjnej.
- W celu dokonania reklamacji należy odesłać wadliwy Towar na adres pocztowy Sprzedawcy z dopiskiem „Reklamacja” wraz z otrzymaną fakturą, opisem przyczyn reklamacji i treścią żądania Faktura nie stanowi podstawy rozpatrzenia reklamacji, jednak w przypadku jej braku Sprzedawca może wystąpić do Klienta o wykazanie innymi środkami faktu, iż zakupu reklamowanego Towaru dokonano w Sklepie.
- W ramach reklamacji Klient może:
- zażądać obniżenia ceny,
- odstąpić od umowy,
- zażądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo
- zażądać usunięcia wady.
- Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada Towaru jest nieistotna.
- W przypadku pierwszej reklamacji Towaru Sprzedawca może nie uwzględnić żądania obniżenia ceny lub oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W takim wypadku niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, Sprzedawca wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad lub wadę usunie.
- Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast zaproponowanej przez Sprzedawcę wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- W przypadku reklamacji koszty odesłania wadliwego Towaru przez Klienta ponosi Sprzedawca. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów dotyczących przesyłki.
- Reklamacje dotyczące wszelkich usług wymienionych w niniejszym Regulaminie mogą być składane listownie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną – na adres: biuro@chicestilo.pl
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta – pocztą elektroniczną – na adres e-mail, z którego nadesłana została reklamacja bądź listownie.
- Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, przyjmuje się, że Sprzedawca żądanie uwzględnił.
- Zwrot uiszczonych należności
- W przypadku uwzględnienia reklamacji lub realizacji prawa Konsumenta odstąpienia od umowy, pociągających za sobą obowiązek zwrotu na jego rzecz zapłaconych kwot, Sprzedawca zwróci pieniądze w taki sam sposób, w jaki zapłaty dokonał Klient. Konsument może również wyrazić zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, który nie będzie wiązał się dla niego z poniesieniem kosztów.
- Jeżeli płatność za Towar została dokonana za pobraniem lub przy odbiorze osobistym Towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, o wyrażenie zgody na zwrot należności na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
- W każdym przypadku powstania nadpłaty, Klient może otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta
- Konto Klienta
- Sprzedawca umożliwia Klientowi bezpłatnie utworzenie Konta.
- Utworzenie Konta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: chicestilo.ploraz akceptację Regulaminu.
- Dokonując rejestracji Klient może również wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów o charakterze informacyjnym, promocyjnym lub reklamowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie jest warunkiem założenia Konta. Wyrażona zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
- Klient może posiadać tylko jedno Konto.
- Zakazane jest udostępnianie loginu i hasła do Konta osobom trzecim. Klient ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku zawinionych zachowań Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do Konta.
- Klient zobowiązany jest do podawania wyłącznie aktualnych i prawdziwych danych. Klient ma możliwość zmiany i korygowania danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie.
- Klient może żądać usunięcia Konta w każdej chwili, informując o tym Sprzedawcę pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres:biuro@chicestilo.pl
- Sprzedający zastrzega sobie możliwość usunięcia konta bez zgody Użytkownika w wypadku:
- korzystania przez Klienta z Konta w sposób niezgodny z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami,
- posiadania przez Klienta więcej niż jednego Konta,
- podania nieprawdziwych lub nieaktualnych danych przez Klienta,
- wyrażenia sprzeciwu przez Klienta na zmianę Regulaminu w terminie 14 dni od dnia daty poinformowania Klienta o zmianie Regulaminu drogą mailową.
- Przed usunięciem Konta z powodu naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, Sprzedawca wezwie Klienta do zaprzestania korzystania z Konta niezgodnie z obowiązującym Regulaminem, wyznaczając mu 7 dniowy termin oraz informując, iż w przypadku bezskutecznego upływu terminu jego Konto zostanie usunięte.
XII. Dane osobowe
- W trakcie rejestracji Konta, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Sprzedawcę, w celu założenia Konta i realizacji składanych zamówień. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia usług.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia obejmuje również zgodę na udostępnienie podanych danych osobowych firmie kurierskiej w celu doręczenia zamówionego Towaru.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
- Administratorem danych osobowych jest:
*Marta Chojnacka wykonująca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Brzegu, ul. Fabrycznej 9, 49-300 Brzeg, numer NIP: 661-215-08-34, Regon: 020252387
oraz
* Maria Nowak wykonująca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Brzegu, ul. Fabrycznej 9, 49-300 Brzeg, numer NIP: 747-134-25-83, Regon: 532229699.
- Klient ma pełny wgląd do swoich danych osobowych oraz prawo do ich uzupełnienia, aktualizacji i żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. W przypadku, gdy udostępnione dane są niezbędne do korzystania z usług lub realizacji umowy sprzedaży, żądanie zaprzestania przetwarzania tych danych jest równoznaczne z zaprzestaniem świadczenia usług lub rezygnacją ze złożonego zamówienia.
XIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 1 października 2017 roku. Treść Regulaminu dostępna jest w siedzibie Sprzedawcy i na stronie Sklepu www.chicestilo.pl
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 14 dni od daty udostępnienia ich na stronie chicestilo.pl. Zamówienia złożone przez Klienta przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
- Klientów posiadających Konto na stronie sklepu Sprzedawca poinformuje o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji. Jeżeli w terminie 14 dni od daty poinformowania Klienta o zmianie Regulaminu, nie przesłał do Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń m. in. z:
- mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
- pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
Szczegółowe zasady dostępu do takich procedur dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).